ponedeljek, 16. januar 2017

*** 7

Hvaležna za vse priložnosti, ko sem v lanskem letu spoznala kar nekaj novih znancev in prijateljev, še največ tekaških. Za enega od njih je bila narejena tudi ta voščilnica.

 

 

 




 



Izzivi:
- Ko me inspirira: Hvaležnost

9 komentarjev:

  1. Čudovita je...tako optimistična in dinamična!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si v ospredje postavila tekača in to ozadje mi je zelo všeč. Hvala, da deliš hvaležnost z nama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super silhueta tekača. Všeč mi je, ker ni črna ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ha ha ha...tale mehurčkast človeček mi je všeč...izgublja švic ali elektrolite???? Pa prav paše na to vzorčasto ozadje. Lepo in domiselno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, izgublja oboje, pa še kile zraven :)

      Izbriši
  5. Uau, zelo si se potrudila. Me prav zanima, kako je nastajalo tole ozadje ... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mixed media tehnika: nanašanje, packanje, šabloniranje, embosiranje..... Tekač je izrezek iz časopisa, ki sem ga najprej predelala v šablono, da sem lahko potem ustvarjala po svoje.

      Izbriši
  6. Fantastično ozadje! Vrhunsko si skombinirala odtise im motiv. Super všeč mi je, da si ga "oblekla" v modro.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si zmešala ozadje. Tekač lepo izstopa. Mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši