torek, 14. februar 2017

*** 14

Je ravno takšen čas, da je vse v znamenju srčkov in rdeče barve. Skomercializirano ali ne, naj se vsak odloči in izbere sam. Meni je pomembno, da je v zraku ljubezen, tista prava in iskrena do vseh in vsakogar. Pa ne samo danes, ampak vsak  dan in vsako minuto. Je težko in skoraj nemogoče, ampak če se tega zavedaš in k temu stremiš je že veliko narejenega.
Da ne zaplavam......, pokukala sem v predal še neobjavljenih, ker trenutno ni časa za kaj novega. V njej ni srčkov, so pa rdeče gobice, ki ravno tako štejejo:)

Ozadje je iz ostankov mixed media osnov, drugo pa ni kaj dodati.



  




Tudi jaz čakam "našo Tino" v kuverti, kot pravi Mojca, ampak vrag je, ker ne vem kdaj jo bom pognala skozi mašinco:) Imam preveč dela zunaj, zato so tudi moji komentarji bolj kampanjski. Čez dobrih 14 dni je na sporedu letošnji prvi laufarski cilj, zato moram biti kar se da pridna:)

Izzivi:

5 komentarjev:

  1. O veš kaj, še žal ti bo, če je ne boš kmalu pognala (Tinco namreč!!!)...res so fantastične stvari, ki jih je naredila. Verjamem pa tudi, da ti priprava na tek tudi vzame dosti časa....
    Tele rdeče gobice so pa ...ja, ne vem kako naj rečem...strupene....pa razumi kakor želiš:-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Nenavadna in zelo lepa kombinacija ostankov papirja in rdečih gobic. :-) Meni je tole zelo všeč. :-) Tudi Valentinovo mi je všeč. Le kaj bi svet brez ljubezni! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Res ti gre dobro od rok to kobiniranje. Mi je všeč. Se pa strinjam s tvojimi besedami glede praznika. Upam, da vseeno najdeš čas za nove igračke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav je, da se vsak odloči koliko trušča za ta praznik. Če ne bi čestitkala, bi tudi pri nas šel mimo. Male pozornosti so tako redno na sporedu ;)
    Lepo si barvno uskladila podlago in gobe

    OdgovoriIzbriši
  5. Na takšne ljubezni polne gobice najbrž naletiš med tekom čez drn in strn, kajne? Zdaj vem, od kod dobivaš navdih - deljenje navdiha s svojimi izdelki je pa že zelo povezano z dnevom prijateljstva in ljubezni :-) Hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši