četrtek, 16. februar 2017

*** 15

Tina in Vladka si želita izdelke s paus papirjem. Sliši se enostavno, ko pa začneš zlagati v celoto pa ni tako enostavno, še zlasti če hočeš porabiti že pobarvane odtise, ponesrečno ozadje s smrkelj ploščo in pri vsem tem doseči ša kanček elegance. Gulp..... :)
Sodelavka je včeraj praznovala rojstni dan in ji je zelo, zelo všeč oranžna barva.

Ozadje v eko okvirju je mixed media z Gelli art ploščo, na katerega sem nalepila paus papir. V okvir sem dodala tulipana, barvana v akvarelni tehniki in dodala še embosiran napis. Tulipana sem v ozadju malo izbočila, da sta pridobila na volumnu.





 


Izzivi:
-Najlepši par: Ko me inspirira # 55
-Najlepši par: Galerija meseca februarja

13 komentarjev:

  1. Naj tvoja čudovita tulipana čim prej prikličeta pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino si se znašla in nastala je lepa pomladna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Verjetno ravno navkljub vsem opisanim težavam ti je uspela voščilnica, polna energije in topline.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lepa je v svoji močni oranžni barvi in prav nič ne kaže na to, da si pri izdelavi imela težave ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Končnemu izdelku prav nič ni videti, da si imela kakšne težave. Zelo lepo je izpade. Hvala, da ustvarjaš z nama. Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Perfektno je izpadlo in sodelavka je bila zagotovo vesela...jaz tudi najraje vpletem najljubše barve prejemnikov.

    OdgovoriIzbriši
  7. U luštkano energijska je :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je! Zelo mi je všeč tvoja postavitev in barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Polna energije in barvitosti, prijetna in lepa. Pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se zdi, da ti je krasno uspela, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je všeč, s pausom si dosegla to, da sta tulipana lepo skočila v ospredje in pa firbčnost pri ljudeh, le kaj za vraga je skrila pod papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooh, zelo mi je všeč in kar kliče po pomladi. :) Pozitivne, žive in močne barve. Pa sploh do sedaj nisem vedela, da lahko oranžna barva tako lepo izpade. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši