ponedeljek, 06. marec 2017

*** 17

Če se je komu zdelo, da me je že pobralo, se v živo javljam, da temu ni tako 😉 Pretekla in ostala živa. Ker imam trenutno na vseh področjih cel "nornhaus", sem s komentarji na nuli, ampak pogledam si pa vse, tako, bolj na hitro. O teku kaj več prihodnjič, ko še pošlihtam fotografije, danes pa samo ena za pokušino. Za moškega in njegov rojstni dan.

 




Moi, saj ne boš huda, kajne?

Izzivi:

9 komentarjev:

  1. Sem mislila nate ko tečeš ....samo da si še živa in zdrava, to je najpomembnejše. Na raport pa čakamo...seveda, zanimivo bo.Ah, Martina je tako fejst punca da ne bo nič zamerila, še dobro da si se spomnila da je ona naredila nekaj takega...jaz bi že 100x pozabila. Je pa zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena, raport o tvojem teku in vseh dogodkih okoli njega bo dobrodošel in sigurno hudo zanimiv:). Glede komentiranja je pa tako, da dekleta tako hitro objavljajo, da še meni pol uide, pa sem doma:))). Voščilnica je pa taka prava moška, minimalistična ampak zanimiva. Če pa malo pokopiramo druga od druge pa mislim, da tudi ni hudo, saj to je samo priznanje:)))in sem prepričana, da tako misli tudi Moi. Lep pozdrav in uživaj v času, ki ti bo prinesel obilo možnosti za tek:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Se mi je zdela znana ;D
    Saj to je, če poveš kje si našla idejo, potem je OK. Saj si tukaj delimo nasvete in smo ena drugi inspiracija, kajne?
    No, samo da si pretekla in da si cela. Pa se še kaj oglasi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesela bom, ko boš našla čas, da boš napisala kaj o tvojem teku.
    Lepo, da se druga ob drugi navdihujemo, saj vsaka potem doda kaj svojega.
    Fajna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo Helena! ...in vse pohvale za tole krasno moško voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi mene veseli glede teka :) Voščilnica je pa prav krasna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo, da si se nam malo javila in ti le pridno teči. Naredila pa si lepo in elegantno moško voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooh, tale ideja s pentljo in darilom mi je svetovna! :) Barve so pa vrhunsko izbrane in zelo elegantne. Res lepo, da najdemo druga pri drugi navdih, včasih pa imamo celo prenos misli in nastanejo podobne ideje. Naj bodo noge hitre in tek čim bolj lahkoten. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je! Pri moških je najbolje čim bolj minimalistično, barve pa so tudi ta prave :)

    OdgovoriIzbriši