torek, 04. april 2017

*** 18

Odklop je bil kar dolg, morda pa mi uspe spet počasi nazaj v čestitkarske vode. In tako lovim zadnje minute v Craftalnici. Tokratni izziv je sila zanimiv, vsaj zame, saj mi enoplastne voščilnice delajo velike preglavice. Nikoli mi ni dovolj dodatkov, tako, da sem se morala tokrat pošteno vzeti v roke.

 


Najperj sem odtisnila metulja, ga maskirala in črte naredila s Tinino šablono, nazadnje pa metulja pobarvala s Copic markerji. Na eko osnovi  barve niso tako živahne kot na beli podlagi, ampak po pravici povedano  - meni je všeč.




Izzivi:
- Craftalnica: One layer
- Najlepši par: Galerija meseca aprila

17 komentarjev:

  1. Meni je tudi všeč. Kako mojstersko si zamaskirala metulja, bravo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Hvala tudi za prijetno druženje. Lepo te je bilo videti. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zmagovalna....definitivno zmagovalna voščilnica v Craft-alnici. Perfektne barve....metulj (ej, je res narisan ali si ga lepo secirala in prilepila gor!!??!!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Metulj je štampiljka Tim Holz, ki sem ga pobarvala s Copic markerji. Nič prilimano, samo odtisnjeno :)

      Izbriši
  3. Krasno si se znašla in nastala je lepa enoplastnica. Vesela sem, da si nam pridružila pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je in eko osnova je tudi meni zelo všeč :-)
    Lepo te je bilo srečati v živo v soboto - morda pa si me ti nevede navdušila, da sem od takrat že dvakrat tekla :-) Čim več časa za oboje - tek in za čestitkarske vode ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni so barve čisto dovolj žive in lepo pridejo do izraza. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa sem te res že pogrešala in lepo, da si se pridružila izzivu in ustvarila to enoplastno lepotičko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična je! Ta črna ji da posebno eleganco. Metulj pa je prav čudovit. Meni so barve na craft osnovi prekrasne in res lepo izpadejo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, čudovita je! Res popolno pobarvana!

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena...tole je pa perfektna enoplastna voščilnica. Tvoje črne črte so mi fantastične!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, tole je perfektna enoplastna voščilnica! Vrhunsko si maskirala in pobarvala metulja. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Veš kaj Helena, enkratna je. In super barve si izbrala.
    Veseli me, da sva se v soboto ponovno srečali. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito ti je uspela…, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo mi je všeč, kako si naredila črte okoli metulja :-)) Simpatična voščilnica.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Super si ustvarjala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Izredno lepa enoplastna voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovitaaa je. Tudi meni so všeč barve in metulj se kar zlije z ozadjem. Super ti je uspelo!

    OdgovoriIzbriši