sreda, 12. april 2017

*** 19

Po dolgem času mi je uspelo narediti spet eno novoletno in tako so v škatli že kar tri 😋. Saj kar težko verjamem, da je res.

Ozadje je notni papir, ki sem ga žigosala z borovimi vejicami. Ptico na veji sem barvala s Copic markerji. Brez pohval in brez kritik prosim, se še učim :)







Izzivi:
- Christmas Card Throwdown: Musical Notation
- Craftalnica: Voščilnica z angleškim napisom

15 komentarjev:

  1. Quelle charmante carte Helena, cette mésange est si jolie, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica Helena, lepo si potiskala vejice, naredijo voščilnico bolj blago. Luštna ideja s ptičkom na veji!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja škatla je vesela (pa ti menda tudi). Lušna praznična voščilnica, pa lepo da si se nam pridružila v CRAFTAlnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kritizirat ne morem, ker sama ne znam barvat, lahko ti pa samo povem, da je meni všeč. Še posebno fino izpade,ker tako lepo žvrgoli na notni podlagi....

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna kritika neki. Super ti je šlo. Krasno ozadje in lep ptiček na veji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo praznično voščilnico si naredila in krasno uporabila notni zapis. Ptička Sinička pa je le še pikica na i :-)) Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.
    In vesela sem, da si dodala angleški napis in se tako pridružila tudi druščini ustvarjalk v naši CRAFTalnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa, ptiček pa je prav super pobarvan, tako da niti ni kaj kritizirati.

    OdgovoriIzbriši
  8. So pretty! I love the beautiful bird against the music background. Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  9. I think this is gorgeous. I love the scalloped edge and the stamping on the musical paper. Lovely work. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  10. Groza, groza, hvalit ne smem, kritizirat ne smem:), ampak ali ti lahko povem, da mi je všeč. Posebna in zelo zanimiva - oprosti za komentar:)). Lep pozdravček in lepe praznike ti želim, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. I love this little bird and the background is beautifully done.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prosim, ustvari še kakšno s tako prikupno siničko, da odženejo ta mraz!!!
    Lep pozdarvček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  13. Res ne vem kaj bi še rada. Tako lepo voščilnico si ustvarila in všeč mi je, da si ozadje poštempljala z borovimi vejicami, domiselno.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ne vem zakaj bi te kritizirale, prav lepo si pobarvala. Jaz osebno se s Copici itak nisem nikoli ujela in sem jih na polici lepo pustila, da se posušijo. Krasno si kombinirala odtis in notni papirček. meni je zelo všeč. Čisto komot jo ob praznikih pošlješ čez hrib ;).
    Lepo, da si ji dodala še angleški zapis, pa paše še v Craft-alnico. LP Lili

    OdgovoriIzbriši