torek, 02. maj 2017

*** 20

Čebelice, čebelice, saj moje ste prijateljice....... poje pesmica. Zapeli smo jo gospe, ki je praznovala Abrahama, ji podarili čebelji panj, voščilo pa smo zapisali v spodnjo voščilnico, ki sem jo položila v škatlico.







Ozadje je narejeno z akvarelom in šabloniranjem. Mehurčke sem obrobila in senčila z belim gel pisalom, ki se je odlično izkazal. Čebelica je pobarvana s ppomočjo Distress Inkov.





 






Izzivi:
Craftalnica: Mehurčki na voščilnici



8 komentarjev:

  1. kako je tole vse lepo, krasna čebelica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo voščilnico si naredila in čebelica je tako sladka 😃

    OdgovoriIzbriši
  3. čebelice so tudi meni zelo ljube in jih imamo doma :) Lepo si tole izdelala in zapakirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole tvoje barvanje - prečudovito je in kako si vse združila!!! Navdušena sem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito voščilnico si naredila in zelo mi je všeč bel odtis čebelice :-)) Mehurčki pa lepo pašejo zraven.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna krasna čebelica in res prav lepo paše na mehurčkasto ozadje.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Iii, kako lepo in krasni mehurčki v ozadju, hvala, ker deliš z nami v Craft-alnici, lp :)

    OdgovoriIzbriši