nedelja, 14. maj 2017

*** 22

Lovim, lovim te izzive, veliko mi jih uide, tegale z ombre tehniko, pa sem spravila pod streho. Senčila sem z modrimi Distress Inki in potem zmočila šablono ter jo položila na pobarvano površino, tako, da se pozna rahlo svetlejši odtis. To čarovnijo sem našla pri Jenifer.




Dodala sem različna peresa. Belega sem vroče embosirala na paus papir, dva sem izrezala iz trše cvetličarske folije in dodala še nekaj pravih peres. Vse skupaj sem oplemenitila s steklenimi polperlicami in steklenim mozaikom (nimam pojma kje sem ga dobila, se mi pa že zelo dolgo valja po škatli).








Včeraj sem bila na tečaju izdelave bukvic z okroglim hrbtom. Tečaje vodi ga. Metka Starič iz zavoda Parnas. Gospa Metka je srce in motor tega zavoda, ki se ukvarja z oživljanjem in ohranjanjem starih rokodelskih znanj in še marsičem drugim. Več si lahko pogledate na njihovi spletni strani ali na Facebooku, jaz vam samo povem, da sem neizmerno uživala, ker sta tečaj in gospa Metka superca. Naj še prišepnem, da se gospa Metka pripelje v katerikoli kraj v Sloveniji, če se le zbere dovolj tečajnic. Mislim, da je število 6 že kar zadovoljivo :)

Tule pa je moja lepotička





 




Izzivi:

12 komentarjev:

  1. Čudovita peresa si naredila in tudi ombre ti je upel. Jennifer pa tako ima veliko trikov na zalogi v svoji malhi ;)
    Knjigica pa je za dol past. Kako lepo in natančno si jo izdelala in hvalabogu za gospo Metko in njej podobne, ki oživljajo in predajajo naprej rokodelska znanja, ki so kulturna dediščina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj ne vem, kje naj začnem, s knjigo ali voščilnico... Obe sta krasni, bom pohvalila kar obe hkrati :-) Se ti pa moram pohvaliti še sama - danes mi je uspelo teči čez drn in strn s svojim kosmatincem, sem se ob tem spomnila tudi nate ;-)
    Čim več prijetno preživetega časa v prihajajočem tednu ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. oo, kakšna tehnika, super izpade voščilnica in pa tale knjiga, pravi profi si, lepa in cart!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno ombre voščilnico si naredila, zelo zanimivo ozadje nastane z mokro šablono. Všeč mi je kombinacija več različnih peres, res luštna ideja! Tvoja bukva pa tudi, to bi pa tudi jaz rada znala. Lepo si jo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičen ombre efekt in krasna voščilnica.
    In knjiga z okroglim hrbtom - super ti je šlo in takšna vezava mi je ena najlepših.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čarobno ozadje za čudovita peresa, ki uresničujejo sanje. Super izpade trik z mokro šablono. Ooh v to krasno ljubko in muckasto bukvico sem se zaljubila na prvi pogled! Res lepo, da še obujajo(te) rokodelska znanja. Nekoč bom tudi sama se tega naučila, ker je tudi meni ta vezava res lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa voščilnica je nastala in ustvarila si krasen prehod iz svetle v temno. Super si dodala tudi vse dodatke :-)) Tudi knjigica je čudovita in lepo izdelana.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kje začeti? :-) Ombre ozadje in pošpricana šablona sta me navdušila. Super si dodala peresa in drobne okraske. Čudovita je. Bukvica je pa tako lepa in natančno izdelana, da bom še nekaj časa samo odpirala in zapirala usta. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen ombre efekt si ustvarila in peresa lepo pašejo zraven. Pa tale tvja bukvica je tudi perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  10. WAW najprej za ozadje in dosežen efekt - tole bo zagotovo potrebno sprobati :). Tudi ideja s cvetličarsko folijo in peresi bo šla v realizacijo... O šivanju tvoje bleženica pa kapo dol - všečkam 100 na uro! Hvala ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :)!

    OdgovoriIzbriši
  11. zelo lepa voščilnica s krasnim ombre ozadjem, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici in krasna bukvica, lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Wauuu, krasna voščilnica. Koliko zanimivih tehnik in detajlov je na njej. Pa stekelca, super ideja.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši