ponedeljek, 15. maj 2017

*** 23

Še ena v ombre tehniki, z enakim postopkom uporabe šablone kot v prejšnji objavi.



  




Izzivi:
Craftalnica: Ombre
Cute Card Thursday: Dies and Punches

13 komentarjev:

  1. Krasna je tej rumeno zeleni barvi. Všeč mi je vzorček s šablono.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno izpade v teh toplih zeleno rumenkastih tonih! In krasen vzorec s šablono je nastal, tak kot bi hodili po gozdnih tleh obsijanih s soncem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen izbor barv in popoln ombre efekt. Čudovito si jo sestavila. Sedaj pa grem pogledat še prejšnjo objavo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, ta mi je celo malo bolj všeč :) Tople barve in črna za kontrast lepo izpadeta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi to ozadje je čudovito in cvetovi krasno pristojijo na končni izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vav, čudovito ozadje in postavitev. Zelo, zelo mi je všeč ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Super barve v kombinaciji s tole črno. Veš kaj pa me znaima - močiš in polagaš rezalno šablono ali stencyl? Hvala ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :)!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit preliv barv. Prekrasna oblika, ki v njej skriva lepo idejo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, tudi ta je zelo lepa :-)) Krasen ombre.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa in dodatek črne ji zelo paše. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako zelo lepo si tole povezala ... barve, motiv, prostor...
    Sončka ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. zelo lepa voščilnica s krasnim ombre ozadjem, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Tole tehniko odtisovanja bom pa prav gotovo preiskusila, noro mi je všeč.
    Tudi tale voščilnica je zelo lepa, lep ombre si naredila.
    Hvala še enkrat, da si z nami v Craft-alnii. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši