torek, 23. maj 2017

*** 24

Te dni sem se potepala po čudoviti Lizboni in okolici, zato sem iz zaloge potegnila tale avto, ki ne gre na potep, ampak na zadnjem sedežu pelje darila. Videti je, kot, da se mu nikamor ne mudi, ampak, če bi za krmilom sedela jaz, garant ne bi šlo počasi. Ker v ozadju ni dreves in so oblaki skoraj do tal, mislim, da se vozi nekje po Veliki Planini. 
Tudi moji dnevi drvijo z nadzvočno hitrostjo in  v njih ne morem stlačiti vse kar bi želela oz. kar je nujno potrebno. Se tolažim, da bo bolje, kdaj pa še ne vem čisto natančno 😉

 







8 komentarjev:

  1. Iii kako lušten avto z darili! Pa oblaki so krasni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, sigurno je Velika planina :). Počasi vozi, ker so darila težka. Čudovita je. Bo kaj fotografij s potepanja?

    OdgovoriIzbriši
  3. O ti potepinka! :-) Le kako in kdaj ti uspe še ustvarjati!? Tale avtek je tako prikupen, da ga lahko čez Veliko Planino pošlješ k meni z vsemi darili. Do oktobra bo že prisopihal na cilj. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. jaaa, fotke z lizbone prosim, obožujem jo, ti kar malce zavidam :)))
    in krasen avto, pa še daril ima polno ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Imenitna je Helena! Čez hribe in doline, morda še mimo naše hiše - smo na planini, le ne na veliki :-) Lizbono ti pa kar malce zavidam, bi šla tudi jaz... Si poskusila njihove Pasteis de nata... če potrebuješ recept, ga imam in z veseljem delim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Naj te potolažim....NIKOLI NE BO BOLJE, KAR SPRIJAZNI SE!!!!! tale avto pa komot lahko zavije čez Gorjance (je nižji hrib od V.planine, pa mimo mene, potem pa v zgornji konec, kjer je doma Sonja....na začetku oktobra lahko štarta pri meni, do konc oktobra pride pa ravno do Sonje....bom že napolnila s tekočino tisti tank in šoferko, da bo zmogel do nje:-))....Fantastičen je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam podobne težave, sploh kar se ogleda blogov in komentiranja tiče. Pomlad in poletje nasploh kličete na plano, tako kot ta tvoj avto, ki se veselo vozi čez hribe. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Moja vožnja je bolj počasna :), in tako z zamudo občudujem jeklenega konjička na voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši