torek, 13. junij 2017

*** 28

Tale maček na ostanku akvarelnega smooshinga je prav "fleten". Dodala sem še barvne papirje in pentljo in "voila", voščilnica je gotova. Dobila jo bo ena prav simpatična mlada dama.










Ker nimam prav veliko časa za brkljanje s papirčki, delam voščilnice, ki ne vzamejo veliko časa za izdelavo. Veliko več časa mi vzane kombiniraje barv in ideja, kako naj se stvari sploh lotim. Pa še ti datumi izzivov se tako neznansko hitro vrtijo. Čisto pravi razlog  pa je tule, v tekaški pravljici, ki se je leta 2015 klavrno prekinila, naslednje leto mirovala zaradi poškodbe, letos pa se nadaljuje. Upam, da tokrat tako, kot si želim; z nasmehom na ustih in hladnim pivom ob zaključku. V soboto me čaka ta "huda" preizkušnja in če preživim se javim 😊

Izzivi:

14 komentarjev:

  1. Cart, cart in še 1x cart muc :)! Sploh ker je mucek videti dvignjen in s črtami res naredi super 3D efek v primerjavi s čistimi in ostrimi linijami v ozadju. Sedi 5! Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Mi lahko zaupaš kje si našla tega mucka? Huh to je ljubezen na prvi pogled :P

      Izbriši
  2. Tvoj mačji mačo se očitno odlično počuti med tvojimi papirčki:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva misel je bila, da se zdajle pod večer počutim kot tvoj mucek... sem se čisto poistovetila z njim... prijetno utrujena v mojem domu... potem pa si me začarala s tekaško pravljico in me dvignila na noge!!! Bravo Helena in letos vem, da ti bo uspelo, saj boš imela še enega navijača - mene! Od daleč sicer ampak z mislijo nate in tvoj tek. Jutri grem pa teč že navsezgodaj, si mi naredila strašne lušte!
    Držim pesti za lepo vreme, Majda
    Aja - voščilnica je seveda imenitna in očarljiva :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je. Super si skombinirala barve in detajle. Smoošing totalno sede v okvir. Mucek pa je res prikupen. BIG LIkE!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si kombinirala papirčke. Mucek je sladek in smušing ozadje mu prav paše. :-) Držim pesti za hladno pivo in širok nasmeh! :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatičen muc na tvoji lepi voščilnici.
    Naj bo tekaška pravljica uresničena!

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna voščilnica s simpatičnim mucem in ozadje je super. Srečno pri sobotnem tekaškem podvigu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Držim pesti za soboto, da ti uspe prelaufat do konca ampak še vseeno te bom zadnjikrat vprašala: MADONA ŽENSKA....ZAKAJJJJJJJ???? A ti je tega res treba......No v redu, samo da boš srečna!!!!....držim pesti, letos bo USPELO!!!!
    Briga tega tvojega lenega mačkona, fučka se mu za cel svet, važno je, da je dal vse štiri od sebe in leži kot sneti hlod....bo navijal zate???? Srečno ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale pa ne zgleda nič kaj enostavna. Tako lepo si vse skupaj povezala v celoto, prav lušno jo je pogledat.
    Tebi pa vse dobro na tvoji tekaški poti, držim pesti, da bo pivo na koncu hladno ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. jeeej kako je simpatična, tako mucica kot tvoja voščilnica :-)) Super pride do izraza trojna pentljica.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kakšen lepotec, pa v kako lep okvirček si ga dala. Pentlijice ob robu pa za Craft-alnio. Hvala, da si se nam pridružila. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. iii, kako fajn prostor si je našel tale maček. Mislim, da prav uživa. Voščilnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši