ponedeljek, 19. junij 2017

*** 29

Evo, še sem tu. Preživela, ampak sem že kar kmalu odnehala, ker  niso bile vse zvezde na moji strani. Včasih nastopijo trenutki, ko ni odvisno vse samo od tebe, ampak vmes poseže že kaj drugega. Morda je pa tako prav, nikoli se ne ve. Ampak štartnina za naslednje leto je pa bojda že plačana 😊
Nič hudega, že julija bom švicala drugje, ker izzivov mi pa res ne zmanjka. Hvala vsem, ki ste me imele v mislih in držale pesti zame; vsem skupaj en velik hvala in objem 😊

Tule pa je en prijeten deklič, pobarvan s suhimi barvicami. Motiv sem dobila na enem mojih prvih srečanj ustvarjalk v Kranju; Zvonka ti že veš :)










Prijetne sončkaste dni!

6 komentarjev:

  1. Tudi to je umetnost: nehat ob pravem času. Izkušnja več.
    Tega pa nisem vajena pri tebi: barvanja motivov. Super ti gre in lušna punčka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi je prav žal, da je bil tak zaključek ampak...ti že veš...pri teh letih si že pri zdravi pameti, da veš kdaj je PAMETNO odnehat in to še NE pomeni, da si vrgla puško v koruzo. Si pa sprostila svojo energijo v barvanju motivov...lušen deklič.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sama najbolje veš, kdaj je potrebno odnehati, kdaj pa vztrajati. Verjamem, da si se prav odločila ...
    Ljubek motiv, lepo pobarvan in sestavljen v luštno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prepričana sem, da si se pravilno odločila.
    Voščilnica je luštna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav lušna voščilnica. Kar pa se teka tiče, pa je občudovanja vredno že to, da se človek zave, da mora odnehati in ne vztraja brezglavo. Bo pa zato ostal izziv za naslednje leto. Verjamem pa, da ti bo že naslednjič šlo bolje od nog.

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpaticen motiv in super pobarvan "na suho".

    OdgovoriIzbriši