četrtek, 29. junij 2017

*** 33

Na tokratnem izzivi v Craftalnici želijo voščilnico "po mojem okusu". Jupiiii, vsebina, ki se mi zdi tipi topi, saj so ponavadi vopščilnice, ki so izdelane kar tako, za popoln odklop tiste prave. In ena takšnih je tudi tale, sicer ne zaradi tehnike, temveč zaradi vsebine. Ker sem kar precej v naravi, mi kar "sede". Ozadje dreves je narejeno z Gelli art ploščo in akrilnimi barvami, vse ostalo je poznano.






Izzivi:
Craftalnica:Voščilnica za lastno dušo




9 komentarjev:

  1. Nadvse všečna. Tako lepo pridejo drevesa do izraza zaradi ozadja in okvirja. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa! Krasne barve si skombinirala in okvir lepo poudari izdelano ozadje in drevesa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale plavi okvir lepo zaokroži gozd. Res taka, delana za dušo. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe barve si uporabila in tale moder okvir res naredi voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno ozadje si naredila za svoj motiv narave. Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadvse lepa voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je. kako lepo si povdarila drevesa z okvirjem. Zelo všeč <3 <3
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp LILI

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je in zelo se mi dopade moder okvir :-)) Drevesom pa si naredila čudovito ozadje.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši