petek, 07. julij 2017

*** 35

Moja absolutna vzornica barvanja z Distress Inki je Janja. Že kar nekaj časa nazaj me je učila osnov barvanja, ampak jaz sem še 100 let za njo. Roko na srce, tudi premalo barvam, da bi se napredek kaj bistveno poznal. 
Kakšen mesec nazaj me zagrabila "barvarska" in sem zopet malo poskusila. Hahaha, tudi odtis je še iz tistega časa, poklonika pa mi ga je Janja. 
Motiv mi je zelo všeč in ob barvanju sem res uživala, zato naj bo to tudi ena izmed ........ za mojo dušo.






Izzivi:
Craftalnica: Voščilnica za lastno dušo

13 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica in krasno pobarvana!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Barvanje ti gre odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, meni se zdi, da si prav dobro pobarvala in voščilnica je odlična.

    OdgovoriIzbriši
  4. Janja je res mojstrica barvanja, si se pa očitno ti pri njej kar lepo in pridno učila:). Moje skromno mnenje je, da si opravila odlično in sem prepričana, da bo istega mnenja tudi Janja. Motiv je prav prisrčen. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga helena, čudovito si pobarvala motiv. Voščilnica je tudi krasno sestavljena.
    Lepo bodi

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni se zelo dopade kako si pobravala motiv in vse ksupaj sestavila. Lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je motiv zelo lepo pobarvan in sama voščilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno voščilnico za svojo dušo si si naredila. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si pobarvala tega fantiča☺ In tudi mene žal premalokrat zagrabi "barvarska"�� Je pa takrat ko zagrabi,bolj v užitek��
    Srečno☺

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lep motiv si izbrala in ga zelo lepo pobarvala :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Res ne vem kaj se pritožuješ. Krasen motiv in barvanje. Voščilnica je čudovito sestavljena.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Cudovita je Helena in tudi tvoje barvanje mi je vedno bilo vsec. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici, lp

    OdgovoriIzbriši
  13. ko bom jaz samo pol tako lepo barvala kot ti bom že vesela.....nekajkrat sem poskusila ampak meni to ne gre :(
    ti pa si svoje delo opravila fantastično

    OdgovoriIzbriši