ponedeljek, 24. julij 2017

*** 38

Poročne voščilnice pri meni niso prav pogosto "na jedilniku", v zadnjem času pa sem kljub temu naredila dve. Danes je na mizi modra, za ženina.
Navdih zanjo sem našla pri Vladkinih ptičih, ki delajo selfije 😉







 




Izzivi:
Craftalnica: Belo modra + 1
Najlepši par: Galerija meseca julija

11 komentarjev:

  1. Nežna, ljubeča in strašno mi je všeč kako lepo si postavila zaljubljen par v kraft okvir. In tudi notranjost si lepo opremila. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako je simpatična. Super sta mi ta dva mucka v modri in srčki v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je si simpaticna in uporabila si super postavitev. Barve in srcki in dve zaljubljeni mucki ... ljubko!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je luštna tvoja mačja voščilnica v okvirju :-)) Super si jo zložila skupaj.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo simpatična sta ta dva zaljubljena mucka. Všeč mi je srček nad njima in tudi vsi ostali srčki v ozadju.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Me veseli, da sem ti bila v navdih in ti tvoji zaljubljeni mački sta nadvse všečni.:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna mačja voščilnica v modrobeli barvi s kančkom rjave. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaljubljeni mucki za poročno voščilnico - všeč mi je izbira motiva. Naredi igrivo in simpatično.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, zaljubljeni mucki. Igriva poročna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kakšna luškana mucka. Krasno si sestavila poročno voščilnico.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v Craft-alnici. Lp Lili
    Hvala za lepe ribice 😚

    OdgovoriIzbriši