torek, 01. avgust 2017

*** 40

Morska tematika za slavljenca in njegovo okroglo obletnico. Navdušen je nad jadranjem in lovljenjem vetra v laseh. Poleg voščilnice sem izdelala tudi kuverto, ki jo želijo na izzivu v Craftalnici.




Kuverto sem naredila sama. Senčila sem jo z Distress Oxidi (jap, tudi jaz sem podlegla) in toplotno embosirala z zlatim prahom, da se "življenje" pod morsko gladino prav lepo sveti.








Izzivi:
Craftalnica: Kuverta


10 komentarjev:

  1. ;Lepo čestitko si mu naredila, pa še kuverta zraven tako lepo paše in se svatlika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si tole izpeljala. Lepo je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč tvoja morska voščilnica, kuverta pa super paše zraven in je prav posebna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Distress oxidi te v trenutku osvojijo. :-) Voščilnica je čudovita, kuverta pa fantastična. Res zgleda, kot pogled v morske globine. Zlato embosirani morski prebvalci so pav fletni. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena jaz hočem nazaj na morje, čeprav sem komaj nekaj dni doma!!! In to vse zaradi tvoje čudovito sveže voščilnice ... no malo pa tudi zaradi čudovite okolice, po kateri lahko tečeš - ne boš verjela, med tekom sem se spomnila tudi nate :-)
    Naj bo nasmejan tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, kako bi v tej vročini skočila v morje in odkrivala morski svet. Krasna voščilnica, ki osveži.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno voščilnico si naredila in jo še lepo zapakirala v lično kuverto :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica s pripadajočo kuverto. V tej vročini bi resnično pasalo biti na takšni barčici sredi morja.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita morska voščilnica si naredila, ki te kar vleče na morje.
    Všeč mi je da si tudi kuverto okrasila v morskem stilu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo krasna voščilnica in zanjo še lepo okrašena kuverta. Dobro si se lotila naloge.
    Hvala , da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši