ponedeljek, 04. september 2017

*** 48

Okvirji, okvirji, okvirji,...... 
Malo papirčkanja in uporaba Tininih šablon. Za cvet sem uporabila ostanek papirja barvanega s smrkelj ploščo.




Izzivi:
- Najlepši par: Galerija meseca septembra
- Craftalnica: Okvir

12 komentarjev:

  1. Čudovita je in v zelo lepi barvni kombinaciji. Fantastična roža. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna izbira barv - malce poletja pa že namig na jesen ... kot vreme okrog mene :-)
    sončka pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Modro nebo in narava, ki se iz zelene preoblači v tople, jesenske barve. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna, že čisto jesenska voščilnica. Všeč so mi listki v toplih barvah.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo kako lepa rožica iz "smrklja"!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jo, ta tvoj smrkelj. Ko to preberem mi prede naprej en tak zelen iz nosa ;)-
    Lepo večplastno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite barve si izbrala in voščilnica je super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna! Že v pisanih jesenskih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobr si tole "posmrkala" in ta roža je tudi mene čisto prevzela. Se moram prav nazaj držat, da jo vsakemu ne podtaknem:). Všeč mi je barvna sestava, res nakazuje jesen:), lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo voščilnico :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo, da si se nam pridružila na našem izzivu, vendar pogrešamo okvir na tvoji voščilnici. Okvir je ponavadi votel na sredini, nekaj mora biti uokvirjeno ... Večplastnost žal ni okvir :)

    OdgovoriIzbriši